5.12.11

Ajatukset vetää mua kahteen suuntaan


Ei vittu, että mun tekee mieli syödä. Ihan mitä tahansa. Vaikka söin juuri äsken dieetin mukaisen annoksen, joka ei ollut maailman pienin, mun tekee silti mieli ahtaa suuhuni kaikkea: pitsaa, pullaa, kakkua, karkkia, suklaata, patonkia, leipää, HIILAREITA JA SOKERIA. Ei ole sinänsä ihme, että mun tekee mieli kaikkia noita ihania kiellettyjä aineita, onhan mun ruokailut sisältäneet viime päivinä pelkkää proteiinia. Keho ei ilmeisesti ole vielä tottunut siihen, ettei saakaan niitä tuttuja ja turvallisia hiilareita.

Toivon, että tämä sairas mielihalu menee äkkiä pois, koska oon tosi lähellä lähdössä kauppaan ostamaan kaikkea kiellettyä(jotka sitten lopuksi kuitenkin oksentaisin). Mut mä en saa tehdä sitä. Mulla on vielä vähän yli viikko jäljellä dieettiä, enkä saa pilata sitä nyt. En voi pilata sitä nyt, koska musta pitää tulla laiha. Koska olen niin mielettömän iso.

1 kommentti:

  1. Minullakin on tuollaisia mielihaluja... suurimman osan ajasta.

    Paljon tsemii!

    Vastaus kommenttiisi: Kiitti voimista! Ihan hyvä uskoa niin. Kiitos sinulle kommentistasi. ♥

    VastaaPoista