3.12.11

Viikonloppupäivitystä


Pikkujoulu-tuparit menivät aivan putkeen. En syönyt enkä juonut mitään, vaikka heti ovesta sisälle päästyäni, melkein naamaan eteen tuotiin glögiä - sitä terästettyä tietenkin. Mulla oli vahva olo, koska pystyin sanomaan vastaan mielihaluilleni. Miten paljon mun tekikään mieli ottaa pari dippivihannesta ja niiden kyytipojiksi pari piparia. Mutta mä vastustin. Mä olin kerrankin vahva, ja voin olla ylpeä itsestäni.

Tänään oli sairaaladieetin kolmas päivä, ja vaaka näyttää jo pienempiä lukemia. Oon tyytyväinen siihen, että paino putoaa, eikä junnaa montaa päivää samoissa lukemissa. Oikeastaan, rehellisesti sanottuna, oon ihmeissäni siitä, kuinka hyvin oon pysynyt ruodussa. Syönyt vain ne, mitkä on listassa, eikä mitään ylimääräistä. Saas nähdä kuinka pitkälle pääsen. Viimeksi prosessi tyssäsi seitsemänteen päivään, koska söin äidin luona. Söin siksi, etten herättäisi epäilyksiä. Syömisten jälkeen ajatuksena oli vain "ei mun ole mitään järkeä jatkaa, tää meni pilalle jo kuitenkin", joten lopetin sairaaladieetin. Ties vaikka se syöty ruoka ei oliskaan pilannut koko touhua ja olisin voinut jatkaa ja laihtua. No, jälkiviisaus on hyve..

Asiasta viidenteen: ajattelin, että voisin "joululahjaksi" teille muille laittaa pari kuvaa itsestäni blogiini. Mitä mieltä?

2 kommenttia: