1.12.11

Joulu lähestyy liian nopeasti


Sairaaladieetin ensimmäinen päivä paketissa. Jotenkin mulle sopii tuommoinen tarkan suunnitelman noudattaminen, jos kyseessä on siis ruokailu. Tossahan ei saa syödä eikä juoda mitään listan ulkopuolelta; yksikin sipsi saattaa pilata koko prosessin riippumatta kuinka mones päivä on kyseessä. Toisaalta se on äärimmäisen huono, koska mulla ei ole varaa edes yhteen karkkiin. Toisaalta kaikessa tiukkuudessaan tää on äärimmäisen koukuttavaa. On koukuttavaa tietää, että vaikka syö melko suuriakin annoksia, paino laskee. Ensin en meinannut uskoa, että noinkin paljon ruokaa voi laskea mun painoa enemmän kuin syömättömyys(ja lipsuilu), mutta se toimii, jos vain jaksaa ja pystyy noudattamaan tiukkoja listoja.

Huomenna olisi kaverin yhdistetyt pikkujoulut ja tuparit. Illan tarkoituksena on humalluttaa ihmiset ja saattaa nämä humaltuneet ihmiset kaupungin yöelämään. Itsehän en voi juoda, ja onneksi mulla onkin työvuoro lauantaiaamuna. Saan siis hyvin vältettyä itseni juomiselta. Jos tarjolla on(siellä kyllä varmasti on) jotain pikkusuolaista, niitä on pakko vältellä. Mä en syönyt sitä helvetin pahaa pinaattia vain siksi, että voisin syödä sen kourallisen sipsejä. Ei, mä olen vahva, ja vastustan kiusauksia huomenna.

Tällä erää ei ole suurempia tarinoita kerrottavaksi. Suurin huolenaiheeni tällä hetkellä on vauhdilla lähestyvä joulu, mutta onneksi mulla on vielä aikaa tehdä jouluvalmisteluja, onhan aattoon vielä monta päivää, eikö?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti